Ny månad, nya problem..

God morgon nu är det både ny vecka och ny månad, det senare innebär att jag bor hos far min igen. Fyra veckor här, fyra veckor hos mamma och sedan börjar det om igen... Än så länge iaf... Jag hatar att bo här...

En låtsasmamma som verkar ha lämnat sin hjärna någon annanstans och en halvbror som är en av de jobbigaste små skitungar jag någonsin stött på, jag hatar barn har jag nämnt det? Senast nu på morgonen höll han på och svansade runt mig och jag sa att han inte fick följa med mig ner i källaren där jag sover, sa det även till far min. Någon minut senare frågade pappa ändå om det var lugnt att han kom ner, jag sa nej och här är han ändå... Nu kommer han igen till råga på allt.


Oj, han gick när jag sa åt honom, jag är i chock!

Att bo nere i en källare är inte det bästa heller, iskallt trotts element, dushen som är här nere är det ännu kallare i, omöjligt att ta en "lång, skön dusch" Jag hoppade över att duscha nu på morgonen, får göra det i eftermiddag istället... Nu ska jag ju snart iväg till bussen och jag har inte ens tagit på mig strumpor och tröja än...

Nu måste jag nästan skynda mig, hörs kanske senare, ska till flickvännen i eftermiddag så jag bloggar sent, om jag orkar... hatar mitt liv, är i psykiskt upplösningstillstånd så jag kanske inte orkar...

/Strump!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0