Ensam igen.

Halloj.

Nu sitter jag här hemma ensam igen, flickvännen har åkt hem, så nu kan jag blogga.

Sitter just nu och pratar med lite folk på msn, planerar lite inför lanet imorgon.
Kommer alltså att lana hela helgen, med flickvännen så det blir inget bloggande alls då...
Om hon inte går och lägger sig utan mig och ingen annan sitter i närheten, knappast troligt... men vi får se.

Som jag skrev tidigare så missade jag min körlektion idag, men det sa jag inte på praktiken utan jag gick tidigare ändå, orkade verkligen inte vara glad och trevlig idag... Samtalet med min kompis igår kväll och det jag skrev på bloggen imorse har verkligen satt sina spår, och det är en positiv sak. Nu funderar jag hela tiden, trycker inte undan tankarna hela tiden.
Det resulterar ju i att jag kanske kan ta tag i hela situationen snart. Lite jobbigt att vara deprimerad hela dagen kanske, men det kanske löser sig om ett tag, några veckor eller så. Beroende på hur mycket jag ligger i såklart.

Nu ska jag nog dusha och så, håret ser ut som hej kom och hjälp mig nämligen, inte snyggt med andra ord.

/Strumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0