Fixa design på bloggen?

Hej igen!

Har nu käkat och kollat på ett avsnitt NCIS, som enligt mig är ett av de bättre "crime"-serierna som finns. Visserligen är det inte så mycket "följa ledtrådar" eller lika mycket "hardcore-forensics" som det är i till exempel CSI serierna. Men det är någonting med karaktärerna (Gibbs och McGee framför allt) som gör den serien lite bättre än CSI.

Sitter och funderar på vad jag ska göra resten av kvällen... Funderar på att försöka mig på att göra en liten design till bloggen, få den att se lite bättre ut... Får skapa en s.k. testblogg att testa allt på först bara :)
Så får det bli tror jag, lyssna på lite ny Britney Spears-musik och äta lite av mina chokladkakor, mörk choklad så klart :D

Just nu rullar "Piece of me" med Britney, är faktiskt ganska bra, har inte tänkt på det innan. Såklart är det Amir som fått mig att lyssna på henne, sveriges mest kända gaybloggare alltså.
Vet ni inte vem han är? Länk -> www.gaybloggen.com

Så, nu blir det design för hela slanten... Kanske uppdaterar igen, får se om min hjärna slår över till jobbiga tankat snart när jag bara är med mig själv och inte har någonting annat att tänka på... Kanske delar med mig då.

Peace
/Strump!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0