God morgon!

Jag har faktiskt sovit ganska gott i natt, tog ett tag att somna bara, men jag var näst intill utmattad så min hjärna orkade väl inte tänka något igår...

Fråga mig inte varför i hela friden jag är upppe så här tidigt när jag inte börjar före 10, jag bara känner för det... Kan ta det lugnt på morgonen och kanske blogga om man har någonting intressant att dela med sig av och så vidare.
Kollade också statusen för paketet som jag väntar på,  och det har kommit till dhl's terminal i örebro och ska nu skickas ut till ett sånt där service point där jag får hämta upp det. Undrar bara när jag ska hinna det eftersom jag ska gå på stan idag :S

Jag ska försöka hitta en bra väska idag, men det har jag nog redan nämnt... Jag är så grymt trött på att ha alla mina saker i fickorna, speciellt min tjocka plånbok som alltid är full med kvitton och kuponger. Det är ju knappt att plånboken går ner i jeansfickorna, så jävla tajta fickor. Hör och häpna dock folk; på jobbet hittade jag igår en väska som kan fungera. Det är ju utmärkt eftersom jag har personalrabatt. Det som är lite konstigt dock är ju att det är en bokhandel och inte en väskaffär, hindrar oss tydligen inte från att ha ett, minimalt men ändå befintligt, väsksortiment.

Jag blir glad iaf eftersom det resulterar i en snygg väska för strax över 160:- Undebart!

Nu ska jag kanske fixa lite frukost och så, börja snygga till mig kanske. Få på sig lite kläder och se om man har världens knullruffs som man måste tämja med hårsprayen. Tur är iaf att jag nyligen köpt en ny flaska :D

Hörs kanske senare gott folk, annars i kväll.
/Strump!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0