Hemma.

Hej igen!

Nu är jag hemma efter en dag på jobbet (läs: praktiken). Egentligen har jag varit hemma någon timma nu men min bror skulle tvunget sitta bredvid mig och snacka massor. Eftersom jag inte vill att han, eller andra nära folk, ska veta att jag bloggar igen så kunde jag inte skriva då. Det kanske låter konstigt i vissas öron att man har en blogg som ingen i ens bekantskapskrets får läsa, men jag vill helt enkelt inte att de ska läsa den än, kanske om ett tag. Innan dess kommer jag här att skriva saker som ännu bara är tankar i mitt eget huvud, sånt som jag vill prata med någon om, men sånt som ingen som känner mig får höra. Skulle kanske behöva en psykolog eller en kurator att prata med? Eventuella läsare här får helt enkelt duga :)

Så om ni läser så får ni gärna lämna en liten kommentar så jag vet att någon lyssnar på mig.

Nu till dagen:
Min dag började på soffan hemma... Det var där jag vaknade nämligen. Det var så att jag inte kunde sova och hade så mycket i huvudet att jag blev illamående och inte ville ligga kvar i min loftsäng, skitlångt ifrån en toalett om jag skulle spy. Så mitt i natten gick jag ner från sängen och ner på nedervåningen för att lägga mig i soffan med en hink bredvid mig om det skulle gå illa.

Hade en körlektion imorse som sagt, fick en tid för halkkörning idag, nu börjar det närma sig känns det som, fast halkan kommer inte att äga rum förän i slutet av februari, tidigaste tiden antar jag... Efter det så gick jag helt enkelt till jobbet, eller ja, åkte buss. Har plockat lite med böcker som ska skickas tillbaka till förlagen, sånt som inte säljer längre alltså. Ganska soft att stå nere på lagret och lyssna på musik :)

Nu ska jag äta, mamma har lagat Tika Masala, mums!
Skriver senare igen.
/Strump!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0