Hindersmässan resulterade i massa filmer!

Hejsan.

Nu har jag suttit här hemma ett par timmar, kom hem runt halv nio eller så. Var och gick på stan idag efter jobbet, var ju hindersmässan, kan inte finnas en enda Örebroare som missat det :P

Jag hittade mina favoritstånd iaf, tre olika stånd med massa filmer. Tror jag köpte filmer för 800kr, blev 25st tror jag... Dessutom så hämtade jag och  min flickvän ut paketet vi beställt med filmer, vilket resulterade i ännu mer filmer. Fyra kassar fulla sammanlagt fick jag med mig hem ikväll. Nu ska jag bara gör plats för dem och spinna vidare på mitt lilla programmerings-projekt.
Det jag tänka försöka koda är ett program där jag kan lagra och katalogisera alla filmer jag har, ska även gå att söka efter filmerna. Har kommit en liten bit på väg genom att skapa en databas och ett formulär där jag kan lägga till nya filmer. Dock så kan jag ännu inte söka efter filmer.
Någon som kan lära mig att koda i till exempel C# 3.0? Inte det? Får försöka lära mig det själv då... Ska nog lösa sig :P

Annars har jag bara suttit här och kollat på ett NCIS avsnitt som jag redan sett en gång... ganska ovärt, men men... Nu ska jag nog försöka sova igen... Sova är verkligen inte min grej för tillfället...

Imorgon kommer jag förhoppningsvis skriva någonting intressant på morgonen och sedan bär det av till praktiken, men jag ska sluta lite tidigare imorgon, kanske runt 3... har nämligen en körlektion 15.40... Har för övrigt fått en halkkörningstid, har jag skrivit det redan? Chefen vart inte jätteglad när jag sa att jag behövde vara borta den måndagen som det blir, är nämligen den dagen vi kommer att få otroligt mycket varor... Bokrean börjar dagen efter och då ska alla varor som ska reas ut vara prydligt upplagda i butiken... Skönt att jag inte är med att plocka up dem...
Har för övrigt kommit på att chefen kommer slå ihjäl mig när jag eventuellt måste begära ledigt fredagen samma vecka, om jag lyckas med konststycket att vinna biljetterna till gaykryssningen som Amir (www.gaybloggen.com) lottar ut.

Om jag skulle vinna dem, vilka ska jag ta med mig? Upp till tre vänner kan jag ta med, men har ingen aning om vem/vilka som skulle vilja följa med... Jag vet bara vilka jag inte ska bjuda med... Min flickvän och ett par killar i klassen som inte klarar av bögar, klingar kanske lite illa... Ni kanske undrar varför jag inte vill ha med min flickvän? Ni kanske får veta det imorgon, men nu måste jag sova...

Sov gott allt folk (inga läsare i skrivande stund, how ironic...)
/Strumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0