Ingen ny design, men bra ändå!

Hej hopp.

Det blev inget designarbete under kvällen, bloggen är fortfarande lika trist :P
Dock så lyssnade jag på Britney, å det var ju najs :D

Anledningen till att jag inte jobbade på designen var att jag satt och pratade med en klasskompis över msn om livet och hur jobbigt saker är, var väldigt givande måste jag säga... Har nog inte haft ett sånt bra samtal på länge, ändå sa jag ingenting om hur jag kände eller vad jag tänker på egentligen... Bara ATT jag kände och ATT jag tänkte, men han är verkligen förstående och verkar ha lite problem själv, därför han är så bra på att lyssna kanske?
Jag funderar på att låta honom läsa min blogg, den enda utav mina bekanta som får göra det, för han skull förstå och inte dömma mig på något sätt...

Nu har jag hur som helst duschat och känner mig någorlunda fräsh, dags för sängen, kommer antagligen att skriva ett inlägg imorgon bitti, gör jag inte det så hörs vi igen någon gång under kvällen, ska gå på hindersmässan direkt efter praktiken imorgon, det kan nog bli kul... Ska försöka hitta ne bra väska... Finns typ inga i affärerna i stan, killar får tydligen inte ha "handväska", men det visste man ju sen innan... Hatar samhällets bögfobi...

Men vi hörs som sagt imorgon.
/Strump!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0