Välkommen till min Nya Blogg!

Som rubriken säger, detta är min nya blogg.

Tidigare fanns jag på en annan blogg-adress. Anledningen till att jag bytt och även raderat den gamla är att folk jag inte vill ska läsa min blogg gjorde det. Fast, egentligen var det bara en person; Min nuvarande flickvän.

Detta låter säkert horribelt, men jag vill inte att hon ska läsa min blogg just nu. Jag är inne i ett stadie i livet där jag måste försöka ta reda på vem jag är, och jag har ett behov av att få skriva av mig så jag tänkte göra det här.
Det spelar för mig egentligen ingen roll om någon läser min blogg, men om den skulle uppskattas av någon så blir jag ju inte ledsen direkt :)

En liten introduktion kanske skulle vara på sin plats?

Är en kille på 18år som går under smeknamnet "Strumpan" eller "Strumpsson" eller andra varianter, både kortare och längre. Pluggar på gymnasiet, men just nu har jag APU på en bokhandel i stan, bor för övrigt i Örebro, en liten håla.
Jag går hela dagarna och trycker undan de tankar som jag egentligen behöver ta tag i för att kunna få rätsida på mitt liv igen. Ser hela tiden till att ha någonting att göra, kvällarna/nätterna är jobbiga dock, svårt att försöka sova när de tankar jag försökt glömma under dagen väller fram. Det är tankar så som; Vem är jag? Vad vill jag? och liknande... Mitt nyårslöfte för 2009 är att verkligen ta tag i mitt liv och börja leva det så som jag vill, finna mig själv och liknande. Jag har fått en ganska bra start måste jag säga.

Jag märker väl om några månader om jag fortfarande tycker att det går bra, och om ni vill så får ni följa mig på min lilla resa för att finna mig själv.

Nu ska jag dock sova, jag har nämligen en körlektion imorgon, försöker ta körkort mitt i det kaos jag kallar mitt liv.
/Strumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0